Tako imenovana poslovna inteligenca je lahko neprecenljivega pomena, a pogosteje se izkaže, da ne vemo, kaj bi s temi informacijami sploh počeli. Le v redkih podjetjih so res v uporabi, še redkeje se zgodi, da so povsem izkoriščene. Ker ravno razne poslovne informacije lahko pomagajo pri boljšem poslovanju in boljših prodajnih rezultatih, se splača tem vsebinam nameniti nekaj več pozornosti.
Kakšne podatke pravzaprav imamo na voljo? To je odvisno od načina poslovanja podjetja. Nekateri ne pridobivajo veliko podatkov, tako da si z njimi sploh ne bodo mogli pomagati. Gotovo pa se zbirajo vsaj osnovni podatki o strankah, ki omogočajo učinkovitejše upravljanje odnosov s strankami, verjetno pa je možno izbrskati tudi druge uporabne informacije. Ne glede na to, kakšno vsebino ponuja poslovna inteligenca, moramo znati te vsebine pravilno uporabiti.
Morda bi mislili, da je za upravljanje odnosov s strankami dovolj že to, da svoje stranke občasno kontaktiramo na e-mail in sporočamo novosti iz naše ponudbe, dokler se stranke ne odjavijo od prejemanja e-pošte. A seveda gre še za bistveno več kot to. Upravljanje odnosov s strankami ni nujno vezano na neposredno komunikacijo, v veliki meri gre prav za zbiranje, obdelavo in uporabo poslovne inteligence, ki je vezana na naše kupce. Te podatke moramo zbirati načrtno, previdno hraniti in smiselno uporabljati. To odpira bistveno več možnosti, ne le e-mail marketinga. Seveda je pomembno, da imamo e-poštne naslove, a v poštev pride tudi segmentacija kupcev, ciljanje rednih strank, pregled nad trendi, izdelava projekcij in podobno. Ta poslovna inteligenca nam omogoča, da prilagodimo svoj pristop, naredimo upravljanje odnosov s strankami učinkovitejše, predvsem pa dosežemo boljše prodajne uspehe v prihodnje.
Večinoma se za zbiranje in uporabo poslovnih podatkov poslužujemo pomoči računalniške opreme, ki ras lahko bistveno poenostavi delo na tem področju. Je pa treba tudi te programe znati uporabljati, če želimo pričakovati optimalen izkoristek.